Alla inlägg den 3 april 2008

Av Birger - 3 april 2008 18:59

Var ju bara tvungen att åka och hälsa på lilla Tove en gång till den här veckan. I dag var hon vaken och ville inte alls ligga i vagnen när vi skulle ut på promenad. Hon ville se sig omkring, så det blev att bära tills hon slocknade. Men vad gör man inte?

  På hemväg hade jag tid hos reumatologen och fick en bra genomgång med honom. En del saker fick sin förklaring, så jag vet bättre hur jag skall fortsätta.

  Sen var det dags att skjutsa kattpojkarna till katthotellet, där dom skall bo under vår frånvaro. Tyson fann sig genast till rätta och började äta. Kasper var lite mer undrande och fräste åt katten i buren brevid.

Av Birger - 3 april 2008 18:45

Kanadagässen går i vattnet när jag kommer ner till stranden. Koltrasten försöker gömma sig i grenverket. Skatorna försöker gömma sig i gräset och en mer sällsynt fågel låtsas vara en stubbe.

Av Birger - 3 april 2008 15:34

Ansiktena fanns i en gammal stock som bär spår efter "skördarens" tänder från avkvistningen. Jag bara lyfte ut detaljerna och placerade dem mot stockens släta parti.

Av Birger - 3 april 2008 07:38

Dom här märkliga nyllena är dagens bildgåta. Hur har dom skapats?

Skapa flashcards