Alla inlägg den 10 juni 2008

Av Birger - 10 juni 2008 07:48

Oftast är det katterna, speciellt Tyson, som hittar på saker, så att man undrar vad som pågår. Men ibland händer det saker även när han inte är närvarande och ibland hittar man ingen riktig förklaring. Detta är inget som oroar mig speciellt, jag tycker mest det är ett intressant huvudbry. Sambon är mindre trakterad av sällskapet.

  Men i går kväll trodde vi plötsligt båda, att vi hade sällskap av någon mer talför individ, då vi båda tydligt hörde en damröst som yttrade något ohörbart ute i köket. Vi kollade, men ingen där. Åter i TV-soffan hörde vi åter damrösten, nu uttala en lite längre mening. Men nu kunde jag lokalisera rösten till sambons handväska. Där låg hennes nyinköpta GPS, som hon köpt för att hitta till sina kunder ute i buschen.

  Problemet med den är, att den inte kan hitta hemorten och man måste ju ha en utgångspunkt om man skall orientera sig. Vi bor alltså i "Ingenstans" och möjligen var det det GPS-rösten plötsligt fick för sig att meddela oss, mitt under pågående TV-deckare. 

Presentation

Arkiv

Fråga mig

1 besvarad fråga

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7
8
9 10
11
12
13
14
15
16 17
18
19 20 21
22
23 24
25
26
27 28 29
30
<<< Juni 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards