Alla inlägg den 9 september 2008

Av Birger - 9 september 2008 20:21

Här sover Tove (6 månader i morgon) i den gamla vaggan (Ca 200 år). Hon la sig ganska snabbt tillrätta och somnade, när jag satt med en tå på ena meden och vaggade till min speciella insomnigstrall, Spel-Gulles Lillpolska. Flickorna hälsade på en stund på eftermiddagen medan regnet strilade utanför och jag tog ledigt från verkstan. Tove roade sig mycket själv med att försöka få igång krypningen framåt. Hon hasar baklänges och rullar iväg och förflyttar sig över golvet åt olika håll, men inte åt det hållet hon siktar. Hon blir bara otålig när hon hakar fast med benen i något stolsben, annars sker det mesta med väldigt gott humör.

  Tidigare på dagen hade jag varit till Häverödal och hämtat hem lite nytt renoveringsjobb från en gammal kund. Nya utmaningar till i morgon alltså. I kväll skall jag se "Närbild" med Amanda Ohms, där jag satt i publiken. För övrigt övning inför PRO-framträdande på måndag.

Ovido - Quiz & Flashcards