Alla inlägg den 15 januari 2009

Av Birger - 15 januari 2009 19:31

Jo, jag blev engagerad till Globen. SVT ville göra en grej med mig där. Och det är klart, man ställer ju upp, även om gaget inte är stort. Det gällde en trailer för Melodifestivalen 2009 och dom behövde en skräckslagen gubbe. Vad som skrämmer honom får ni väl se så småningom. Det tar säkert inte mer än tio sekunder. Det var min lilla insats för detta jätteevenemang.

  Passade på att ta vägen förbi Vallentuna och beundra det gående barnbarnet. Det fanns fler konster att visa upp. Hon kunde smacka med läpparna som man gör åt hästar. Hon kunde spela på läppen. Hon kunde brumma som en bil. Hon kunde klappai händerna och hon kunde göra "high five". Hej vad det går.

  Tog Roslagsbanan till stan, kära gamla Roslagsbanan som jag inte åkt på evigheter. Det gick ju galant och jag slapp alla parkeringsproblem. Och på hemvägen blev det snabbtåg, så då gick det ändå fortare. När ska det bli snabbtåg till Norrtälje? Det vore ju det enda vettiga.

Ovido - Quiz & Flashcards