Alla inlägg den 5 maj 2009

Av Birger - 5 maj 2009 05:55

Det kommer att bli delvis nya grepp i sommar, för att klara överlevnaden, och det krävs en del nytänkande och förberedelser, så att man står rustad när det är dags. Detaljerna får vi återkomma till, men gårdagen ägnades åt skyltmålning och städning av hantverksboden, där sortimentet skall förnyas men inte nödvändigtvis med nya saker. Jag har också ett renoveringsjobb på gång i verkstaden, men det är ett sådant man gör en kvart åt gången på, där fanerbitar skall lappas i en bit i taget. Sen får man göra annat under torktiden.Mellan regnskurarna hann jag också njuta lite av naturen runt knuten. Krikonträdet slår just ut i blom.

  Detta är skrivet i ottan, då herr Tyson kom och väckte mig och ville ut klockan 03.45 och det sedan var lygens att somna om. Det konstiga var, att jag släppte ut honom i går kväll innan jag gick och lade mig. Det får bli en lur under dagen. I kväll skall jag öva med Lohäradskören.

Skapa flashcards