Alla inlägg den 8 september 2009

Av Birger - 8 september 2009 10:32

  

De tre tornen, fångade från Solliden på Skansen, representerar tre olika delar av livet, tron, hoppet och kärleken.


Plötsligt såg allt annorlunda ut på bloggsidan och man blev tvungen att ta ställning till en del utseendefrågor igen, men det blir nog bra. Och nu har det tillkommit en bra sak som jag efterlyst, att man kan spara en text som utkast, om man blir tvungen att gå ifrån medan man skriver. Tidigare riskerade man att allt försvann för att man blivit utloggad. Återstår att utröna om det går bättre att varva bilder och text dessutom. Blir en senare fråga.

  Dagen har annars startat med besök hos L L, som gav mig en ny tryckare i ryggen, med påföljd att jag känner mig en dm längre och betydligt rörligare i vitala delar av kroppen. Vi diskuterade också den höga sänkan, som tydligen skall göra att jag känner mig trött. Då undrar jag hur jag skall känna mig den dagen den blir normal igen. Då blir det väl rent av svårt att hinna med sig själv. Man lär sig ju leva med den här typen av åkommor och tappar uppfattningen om vad som är normalt. Saker måste ändå göras och nu är det bara att se framåt mot ljusare tider, även om dagarna blir kortare. Ser i dag fram emot ett kort Stockholmsbesök och därefter körövning till kvällen.


Skapa flashcards