Alla inlägg den 30 september 2009

Av Birger - 30 september 2009 20:15

  

Friska vindar över Hjälmaren

Hösten är här. Is på bilrutorna även denna morgon, när jag i svinottan drog iväg mot staden för en reklamfilmsinspelning. Den lär dyka upp så småningom på de kommersiella kanalerna med mig som psykolog och en känd seriefigur i besöksstolen. Mer kan inte sägas i dagsläget. Det blev mycket finlir för att få till just det de ville åt och det var på så sätt en lärorik dag. Men jag har varit trött, därför att jag vaknade mitt i natten och hade ett helt klart drömscenario i skallen, viken nästa gäst blir i "Här är ditt liv". Det var mycket detaljerat och jag hade svårt att stänga av, så jag fick ta till korsordet. Hade väl just somnat om när klockan ringde. Av den anledningen och att halsen inte är i trim efter en lättare förkylning, stannade jag hemma från körövningen i kväll. Hopas vara i form till i morgon i stället.

Ovido - Quiz & Flashcards