Alla inlägg den 15 oktober 2008

Av Birger - 15 oktober 2008 17:17

På morgonen for jag åter till Stockholm, för tredje dagen i rad, och gjorde en provfilmning för ett eventuellt reklamjobb. Jag begåvades därvid med ännu en hustru och vi gjorde väldigt bra ifrån oss framför kameran enligt castingdamen. Sen får vi se om regissören delar hennes uppfattning. Dom meddelas i morgon. Ovanligt snabba ryck.

  På hemväg besökte jag dotter och barnbarn och tog en promenad i det fina vädret med dem, så var även motionsrundan avklarad, även om det inte blev så långt och ansträngande. Lilltrollet håller på och reser sig av egen kraft, så nu gäller det att rensa.

  Efter hemkomst vidtogs uppvärmning av hus och förberedelser för resan söderut. När jag var och kollade upp bilen stod de här rådjuren och tittade på mig vid utfarten.

Ovido - Quiz & Flashcards