Alla inlägg den 12 oktober 2009

Av Birger - 12 oktober 2009 21:43

Vaknade utsövd med verkstadsjobb som målsättning. Därav blev i stort sett intet. Istället översyn av uthyrningsrum och matförråd, då nya gäster föranmälde sin ankomst till kvällen. Sen har jag tittat på "Här är ditt liv" via SVT-play och det blir lite ryckigt, då det inte laddar i takt med det som visas. Men jag fann programmet med Sven Wolter mycket givande och det trevligaste hittills, säkert mycket för att huvudpersonen själv verkade tycka att det var enbart hedrande och roligt. Skall banda reprisen i natt, så jag får se det som en helhet sedan.

  Under laddningspauserna har jag hunnit med diverse småkrafs, men det har inte blivit något helt med något. Var till banken och hämtade backupskiva ur facket för att återställa mitt förlorade videokartotek, med det saknades där också. Det är ca 20 band som jag får gå igenom på nytt för att veta säkert vad som finns där. Det är några timmars jobb som jag genom någon sorts distraktion måste ha raderat, för ingen sökning på datorn har gett något positivt resultat. Men i kväll kom sonen över och vi har haft en rejäl spelstund med våra fioler. Där sker det i alla fall positiva framsteg, så det är ett sant nöje.

Skapa flashcards