Alla inlägg den 3 november 2008

Av Birger - 3 november 2008 21:37

Morgonen, nödvändiga telefonsamtal. Bland annat ville jag veta hur dom hade tänkt på Hydro, när dom kopplar elavtalet till att man skall tanka Hydrobensin och sen drar in alla mackarna. Vår närmaste Hydromack blir nu i Uppsala, fem mil bort. Dom hade inget svar på det.

  Gjorde en resa till Norrtälje för inköp av mer papper och lim till Eriks bilder. De första 250 arken har tagit slut i kväll. Åkte sedan till min verkstad och fick hjälp att få på dubbdäcken.

  Hemkommen insåg jag att jag borde ta vara på det vackra vädret och satte fyr på rishögen. Fick samtidigt undan en hel del som blivit liggande från senaste röjningen. Mycket skönt. Sedan har jag fortsatt klistrandet, fixat middag och sett "Livet i Fagervik". Nu orkar inte ögonen mer, så nu får det bli musik för resten.

Ovido - Quiz & Flashcards