Alla inlägg den 15 november 2008

Av Birger - 15 november 2008 15:11

Det blev som jag önskade. Molnen skingrades, det blev ljusare och jag har fotograferat av ett representativt urval av Eriks lanskapsbilder och börjat bränna skivor. Det som sågs som helt oöverskådligt för två veckor sedan känns nu tämligen under kontroll. En del julklappsbekymmer är lösta på köpet. Jag har också kommit fram till att jag skall uppvakta Teckningsmuseet i Halland med de här bildskivorna, så de åtminstone vet vad som finns. Tror det kan väcka ett visst intresse.

  Har också hunnit med en skogspromenad ned till Fansjön. Satte på mig älgjägarmössan med orangelysande kanterna för säkerhets skull. Men frid rådde i skogen.

   I kväll skall jag på årets far- och sonevenemang i Uppsala och höra VIBAFEMBA tillsammans med sonen. Det ser vi fram emot.

Ovido - Quiz & Flashcards