Alla inlägg den 6 november 2009

Av Birger - 6 november 2009 13:03

   Just nu gör man reklam på TV för Jill Johnsons nya CD. Jag har inte lyssnat till den ännu, jag bara undrar varför man till omslaget har valt en bild, där det ser ut som om hon sitter på toaletten?

Av Birger - 6 november 2009 07:09

Gårdagen gick mycket i övandets tecken, först här hemma och sedan med kören på kvällen, medan den första snön dalade utanför fönstren. Nya idéer inför Björn- och Benny-programmet måste testas. Fick plötsligt klart för mig att jag skall använda banjon på ett par låtar, som spelats av BAO. Där står ju Kalle Moreus och lirar på en likadan gitarrbanjo som jag har, så det snappar ju upp en liten del av det soundet i alla fall. Med piano och bas till sen så bör det låta rätt bra.

  Kvällen blev sen i går och morgonen tidig i dag, då många tankar far genom huvudet och många pusselbitar skall på plats inför nästkommande helg med två olika konserter. Det får bli ett städpass i huset först för att skapa arbets- och tankero.

Skapa flashcards