Alla inlägg den 12 november 2009

Av Birger - 12 november 2009 20:43

En dag då jag varit hemma och arbetat ensam hela dagen med olika projekt. Fick också en ny längre inbokning på B & B, vilket ger en viss trygghet för den kommande månaden och ett bra marknadsföringstips vad gäller trubaderandet. Så det rör på sig lite på all kanter. Den kommande helgen är ju fulltecknad med egen medverkan, så jag beslöt mig i kväll för att morgondagen skall få gå till kulturkonsumtion via Teaterlistan. Där fanns friplåtar till Babelinspelning med intressant innehåll på SVT och sen blir det Brunnsgatan 4 på kvällen, när jag ändå är i stan.

Av Birger - 12 november 2009 16:31

  

Första åren blev det inga päron alls, då trädet hade varit obeskuret och bara skapat en enorm bladmassa, som stal all näring. Nu två år efter jag kapade ned trädet till hälften kom det en hel del päron, men det är först nu dom blivit ätbara. Efter flera frostnätter hänger dom nu som stora droppar på kal kvist och har äntligen fått lite sötma. Om det beror på en solfattg sommar eller om sorten är sådan vet jag inte, men bättre sent än aldrig.

Presentation

Arkiv

Fråga mig

1 besvarad fråga

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards