Alla inlägg den 1 december 2008

Av Birger - 1 december 2008 17:18

Jag har suttit vid datorn större delen av dagen. Det anser ju inte en del vara något arbete. Men avsikten med detta är i alla fall, att skapa mera arbete vid sidan av datorn genom att få till en bra hemsida för min rörelse, så att folk hittar till trubaduren och möbelrenoveraren, i en och samma person. Det som gäller just nu är alltså att få till en komprimerad text och att hitta rätt bilder. Jag tror att jag hittat rätt bild till förstasidan, för den gav mig uppslag till en ny konklusion av min verksamhet. Avslöjar inte än hur den ser ut. Nu blir det att laga middag.

Av Birger - 1 december 2008 14:15

Upptäckte i dag på kanal 8, att det var urskåningen och guldbaggevinnaren Michael Segerström som fick reklamrollen jag provspelade för som skåning. Det känns ju hedersamt att förlora i sådan konkurrens. Men damen jag provspelade mot fick vara med, så det var väl ändå en bra provfilmning.

Ovido - Quiz & Flashcards