Alla inlägg den 3 december 2008

Av Birger - 3 december 2008 17:08

En mycket väl använd dag känns det som. Läkarkontakt på fm och det pekar åt rätt håll. Medan jag väntade på hans samtal fixade jag ett omslag till årets bildskiva och gjorde några slutjusteringar på den. Bytte plats på ett par slutbilder och vips kändes det rätt.

  Åkte sedan till Norrtälje och fick omslaget tryckt hos Ingenjörskopia, där jag nu ses som stamkund och är igenkänd. Till fotoaffären och fick julkorten fixade och till apoteket för påfyllnad. På hemväg en sväng in på Flygfyren för att komplettera matförrådet och sedan vägen över Syninge hem. På ett ställe mellan Lohärad och Edsbro har det åter blivit sjö på båda sidorna av vägen efter all smällt snö. Det syns verkligen att det inte var länge sedan detta var sjöbotten, innan Erken sänktes.

  Efter hemkomst och lunch har jag bränt skivor, monterat omslag och slagit in paket som skall iväg så småningom. Börjar få koll på läget. Julkorten tänker jag försöka skriva i helgen, så de kommer iväg i tid.

Presentation

Arkiv

Fråga mig

1 besvarad fråga

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15 16 17 18 19 20
21
22 23
24
25 26 27 28
29
30 31
<<< December 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards